EN
Főoldal > Panaszkezelés

Panaszkezelés

Ha elégedetlen az NHB Növekedési Hitel Bank Zrt. (Bank) szolgáltatásával, vagy úgy érzi, hogy az valamely szolgáltatást nem az elvárt minőségben teljesít, akkor panaszát több módon is eljuttathatja hozzánk:

Emailben

Panaszát elküldheti emailen a panasz@nhbbank.hu címre. Kérjük, hogy az elektronikus levélben mindenképpen közölje a levelezési címét, mert részletes választ – a banktitok és ügyféltitok védelme miatt – csak levélben küldünk.

Telefonon

Panaszát bejelentheti telefonon a (1) 429-9494 telefonszámon az alábbi időpontokban:

Hétfő: 8:00 - 20:00 óra között
Kedd-csütörtök: 8:30 - 17:15 óra között
Péntek: 8:30 - 16:00 óra között

A Bank emellett kizárólag a befektetési szolgáltatási tevékenységével összefüggő panaszokat a befektetési szolgáltatási üzletág ügyfélkapcsolattartás céljára megadott telefonszámain is fogadja, a következő időpontokban:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:00 óra között

Tájékoztatjuk, hogy a hívását rögzítjük.

Levélben

Kérjük, hogy töltse le a Bank honlapjáról a Panaszbejelentő nyomtatvány dokumentumot, ebben közölje a kért adatokat, írja le a panaszát, és ezt adja fel az NHB Növekedési Hitel Bank Zrt. címére:

NHB Növekedési Hitel Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Kelenhegyi út 39.
Budapest
1118

Telefaxon

Ha kitöltötte a panaszbejelentő nyomtatványunkat, azt elküldheti a (1) 429-9402 telefax számra is.

Netbankon

Ha Netbank szolgáltatást vesz igénybe, panaszát elküldheti a Netbank rendszeren keresztül szabad formátumú üzenetben (2011. 07. 01-től).

Személyesen

Keresse fel panaszával ügyfélfogadási időben Fiókunk munkatársait vagy az Önnel kapcsolatot tartó banki munkatársat a Bank székhelyén.
A személyes panasztételre időpontot is foglalhat telefonon (429-9494 telefonszámon) és emailben (panasz@nhbbank.hu).


Önnek lehetősége van arra, hogy panaszát meghatalmazott útján jelentse be.

A meghatalmazottak eljárásának megkönnyítése érdekében a Bank meghatalmazás-mintát készített, ami letölthető itt.

A Bank részletes tájékoztatóját a panaszok bejelentéséről és kezeléséről megtekintheti itt. (Hatályos 2019.03.01-től.)


A Bank panaszkezelési szabályzatát (2019. 03. 01.) megtekintheti itt.

Adatkezelési tájékoztató panasz- és követeléskezelés

Felhívjuk a figyelmét az MNB honlapján található további információkra, és az ott szereplő panaszkezelési formanyomtatványra.

Árfolyamok
Valuta
Deviza
PénznemVételEladás
USD269,42286,08
EUR305,16324,04
GBP357,83379,97
CHF268,35284,95
PénznemVételEladás
USD275,52281,08
EUR311,26317,54
GBP365,26372,64
CHF274,18279,72

A deviza árfolyamok minden munkanap 14:00 és 14:30 között frissülnek

Átváltás

HUF