Ha elégedetlen az NHB Növekedési Hitel Bank Zrt. (Bank) szolgáltatásával, vagy úgy érzi, hogy az valamely szolgáltatást nem az elvárt minőségben teljesít, akkor panaszát több módon is eljuttathatja hozzánk:
Emailben
Panaszát elküldheti emailen a panasz@nhbbank.hu címre. Kérjük, hogy az elektronikus levélben mindenképpen közölje a levelezési címét, mert részletes választ – a banktitok és ügyféltitok védelme miatt – csak levélben küldünk.
Telefonon
Panaszát bejelentheti telefonon a (1) 429-9494 telefonszámon az alábbi időpontokban:
Hétfő: 8:00 - 20:00 óra között
Kedd-csütörtök: 8:30 - 17:15 óra között
Péntek: 8:30 - 16:00 óra között
A Bank emellett kizárólag a befektetési szolgáltatási tevékenységével összefüggő panaszokat a befektetési szolgáltatási üzletág ügyfélkapcsolattartás céljára megadott telefonszámain is fogadja, a következő időpontokban:
Hétfő-Péntek: 9:00-17:00 óra között
Tájékoztatjuk, hogy a hívását rögzítjük.
Levélben
Kérjük, hogy töltse le a Bank honlapjáról a
Panaszbejelentő nyomtatvány dokumentumot, ebben közölje a kért adatokat, írja le a panaszát, és ezt adja fel az NHB Növekedési Hitel Bank Zrt. címére:
NHB Növekedési Hitel Bank Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Kelenhegyi út 39.
Budapest
1118
Telefaxon
Ha kitöltötte a panaszbejelentő nyomtatványunkat, azt elküldheti a (1) 429-9402 telefax számra is.
Netbankon
Ha Netbank szolgáltatást vesz igénybe, panaszát elküldheti a Netbank rendszeren keresztül szabad formátumú üzenetben (2011. 07. 01-től).
Személyesen
Keresse fel panaszával ügyfélfogadási időben Fiókunk munkatársait vagy az Önnel kapcsolatot tartó banki munkatársat a Bank székhelyén.
A személyes panasztételre időpontot is foglalhat telefonon (429-9494 telefonszámon) és emailben (panasz@nhbbank.hu).
Önnek lehetősége van arra, hogy panaszát meghatalmazott útján jelentse be.
A meghatalmazottak eljárásának megkönnyítése érdekében a Bank meghatalmazás-mintát készített, ami letölthető
itt.
A Bank részletes tájékoztatóját a panaszok bejelentéséről és kezeléséről megtekintheti
itt. (Hatályos 2019.03.01-től.)
A Bank panaszkezelési szabályzatát (2019. 03. 01.) megtekintheti
itt.
Felhívjuk a figyelmét az MNB
honlapján található további információkra, és az ott szereplő panaszkezelési formanyomtatványra.